يتم التشغيل بواسطة Blogger.
RSS

بـــدايـــــة :)




كنت مستنية زى كل سنة إن حملة التدوين اليومي فى شهر 7 اللي كان 6 اول ما بدأنا إنها تبقي بداية عشان ارجع انتظم فى التدوين تاني
بس لما بقي الموضوع تدوين يومي لمدة سنة .. لا كدة حكاية تانية خالص
وكالعادة قبل ما اسمح لنفسي الضعيفة والحته السودة اللى جوايا 
تقولي مش هتقدري
قولت إني هشارك
بالرغم من إن الفكرة ممتعة لحد فى نفس الوقت مرعبة .. حقيقي مرعبة
أنا بخاف أصلا من فكرة كتابة المذكرات
اصل التدوين اليومي ده عامل زى المذكرات بالظبط
صعب نكون بندون كل يوم ولما تقابلنا حاجة فى يومنا مش هنكتب عنها
بالعكس ده التدوين اليومي ده بيخلينا ننتبة لكل و أقل حاجة بنقابلها سواء وإحنا برة و إحنا قاعدين في البيت وإحنا فى الشغل عشان نكتب عنها
فـ حكاية إني أحياناً هسجل حاجات من حياتي لمدة سنة سواء بقي بطريقة أدبية وا حتي بفضفضة زى ما بعمل.. أنا مش متخيلاها
بس فى الأخر أنا مع الركب وقررت أشترك
متاكدة إن في أيام هتقع مني لأي ظروف ممكن أمر بيها
ومتاكدة إن هيجى أيام مش هاعرف اكتب ايه
ودي قررت أحاول اتغلب عليها بكذا حاجة بقي
أني مثلا هتكلم عن اى فكرة صغيرة
ياما هافضفض وخلاص 
أو لو عاملة أكلة جديدة ممكن اجربها فيكم و أنزلها وبعد كده انا بعيد عن الموضوع أنا بقولكم اهو :D
على اد ما انا مرعوبة على اد ما انا متحمسة

بالنسبة بقي لـ بنت من الزمن ده واللي قعدت أفكر كتير ازاى هاسيبها لمدة سنة
وكنت بفكر أكتب الحوليات فيها حتي بعد ما عملت المدونة دي
بس قررت حاجة عشان مدونتي حبيبتى الأساسية ماتبقاش مهجورة
هنزل فيها البوستات اللى أنا حابة أحتفظ بيها عليها
كنت فكرت أعمل زى فهرس شهري للتدوينات من هنا وانزلها علي المدونة الرئيسية للي يحب يتابع
أو إني انزل البوست بشكل يومي هناك زى هنا
لو حد شايف إي فكرة فيهم أفضل يرشحلي

تدوينة بكره كانت المفروض تنزل النهاردة
بس حبيت النهاردة يبقي بداية
وبكره .. ده كلام تاني بقي :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

14 التعليقات:

Noha Saleh يقول...

انتى جميلة
انا هستنى اللى بتكتبيه كل يوم
انا كمان على فكرة هنزل بوستات الحوليات في كلام فاضى

Bent Men ElZman Da !! يقول...

Noha Saleh

إنتِ أجمل بكتير بقي :)
و أنا هتابعك إن شاء الله بكرة هبدأ أقرا كل التدوينات اللي نزلت في الحوليات
بس هتنزلي كله في كلام فاضي وألا بعض التدوينات بس؟

Hanan w Haneen يقول...

انا رأي تنزلى اللى عاوزة تحتفظى بيه بس
تصبحي على تدوينة سعيدة يا دندووونة :-* :-)

heba atteya youssef يقول...


تدوينه عسووووله


وانا كمان هتابعك ان شاء الله .. بالتوفيق ياقمر

انا بتحبي كتاباتك :*

وكمان هتابع noha saleh

Bent Men ElZman Da !! يقول...

Hanan w Haneen

خلاص أنا هاعمل كدة يا حنون إن شاء الله
تصبحي علي كل حاجة حلوة ^_^ :*

Bent Men ElZman Da !! يقول...

Heba Atteya Youssef

إنتِ أعسل بقي ^_^

ربنا يخليكِ يا جميلة و إن شاء الله اتابعك كمان :)

richardCatheart يقول...

:) بداية موفقه يا دودو يلا شدى العزم ومتعينا :)

Bent Men ElZman Da !! يقول...

richardCatheart

كلنا هنشد العزم وربنا يستر بقي :)
منوراني يا مارو ^_^

Amira Ramadan يقول...

ربنا يوفقك مستنية تدويناتك:)))

بـسـمـــة صـــــلاح يقول...

عجبني انك بتشاركينا اللي بتفكري فيه وبتاخدي راينا كمان من اولها كدا (: عموما انا شايفه نزلي الحاجات المهمه ع الاساسية انا بردو كنت شايلة هم مدونتي حبيبتي الرئيسية وزعلت وحسيت اني هخونها مع واحده تانية هههههه بس ممكن اعمل انا كدا بردو .. ان ش الله هتابعك وبداية موفقه للكل

Hanan w Haneen يقول...

:-*

Bent Men ElZman Da !! يقول...

Amira Ahmed

ويوفقك يا جميلة إنتِ :)))

Bent Men ElZman Da !! يقول...

بـسـمـــة صـــــلاح

أنا بردو قررت أعمل كده
رغم إن كله بقي بيدخل هنا أصلاً
هي فكره إن الواحد يسيب مدونته الأساسيه فتره دي بيحس أنه في مكان غريب عليه :(
نورتيني يا جميلة وسعيده بمتابعتك :)))

Bent Men ElZman Da !! يقول...

حنوووووون :* :*

إرسال تعليق