يتم التشغيل بواسطة Blogger.
RSS

جدار الأحلام


 
أستيقظ كل يوم بأبتسامة علي ملامحي
افيق واذهب متكاسلة نحو الجدار المواجه لسريري
فـ يدب النشاط فيّ
احصي عدد الأوراق الصغيرة التي دونت عليها أحلامي
يزيد يوماً حلم وينقص حلم آخر بتحقيقه
اقتطع ورقة صغيرة وأكتب عليها حلم اليوم والصقه بجدار احلامي
واودعه بأبتسامة ويودعني بالكثير من الأمل
فـ استعد لاستقبال يومي بثقه وتفائل


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 التعليقات:

الكاتبة والإعلامية فاطمة العبيدي يقول...

والله طريقة حلوة بس انا لو حاولت اعملها هفشل فشل ذريع لأني بصحى من النوم مش فاكرة حاجة من الحلم غير الإحساس الكئيب اللي كان مرافق ليه
طبعا اصل انا بعيد عنك بمووووت في الكآبة ههههههههه

بس بجد البوست عجبني جدا والفكرة عجبتني
تحياتي

Unknown يقول...

بحب التفاؤل ده :)
أنا كمان عندي تفاؤل صباحي غريب

ربنا يديمها علينا نعمه :)

Bent Men ElZman Da !! يقول...

الكاتبة والإعلامية فاطمة العبيدي

علي فكرة أنا اصلا نفسي اعمل كده
البوست ده امنية بحلم بيها اصلا :))
من ناحية الكأبه فـ كلنا هذا الرجل هههههههههههه

مبسوطة اوى إنها عجبتك
نورتيني يا جميلة :)

Bent Men ElZman Da !! يقول...

شيرين سامي

كان نفسي اعرف ايه نوع التفاؤل بتاعك ^_^
اللهم آمين يسمع منك يارب :)

إرسال تعليق